Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2013 15:04 - МУЗИКА и поезия
Автор: pettia Категория: Забавление   
Прочетен: 869 Коментари: 0 Гласове:
0



image

ПОСЛЕДНИ ДУМИ
Пеньо Пенев

Напразно било всичкото, Мария,
мечтите ми и нежните писма.
Напразно било всичко, що да крия,
ти може би го чувстваш и сама.

Не мога да говоря, не въздишам,
от чувствата съм вече заблуден.
И вземам аз перото не да пиша,
а само да ги отстраня от мен.

Години младостта ни ще отвеят -
тъй както вятър пролетния цвят.
Косите ни тогаз ще посребреят
и ние ще напуснем тоя свят.

Пред тебе рано аз ли си замина,
на гроба ми ела и поседни.
И вместо думи - цвете от градина
на камъка надгробен посади.


image

И ако в тишината ми зелена
ветрец полюшне твоите коси,
то знай, че мойта обич просълзена
от гроба идва да те поздрави.

Тя цял живот за тебе е цъфтяла,
но рано, твърде рано я разби.
Да беше камък, чудо би станало -
да беше камък, но със теб не би...

В среднощ дълбока цвете ще откъсна -
да ме облъха твоя мил цветец.
От него ще увия аз чевръсто
за мойта обич паметен венец.

Ще викна пък тогаз и ще запея,
но не от скръб - от радост и любов.
И с нивите зелени ще се слея,
на вятъра с неглъхнещия зов.

image

Ще пламна като мъничка калинка -
към бъдното ще си посоча брод.
След туй ще стана може би тичинка
и може би ще вържа златен плод.

Но все едно: мен няма да ме има,
ще бъда мъртъв вече за светът.
И няма да ти шепна пак, любима,
и няма да те виждам никой път.

Към тебе обич, зная, ще избликне
и друг ще ти говори с нежен глас,
но няма никой път тъй да те обикне
преживе, както те обикнах аз.

Напразно било всичкото, Мария,
довиждане, със здраве остани.
Напразно било всичко, що да крия -
едно сърце дълбоко нарани!


image








Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pettia
Категория: Музика
Прочетен: 88154
Постинги: 52
Коментари: 7
Гласове: 38
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930